miércoles, 3 de diciembre de 2008

En repulsa pola sinrazón, ETA NON!!


Socialistas na Vangarda quérese solidarizar coa familia da nova víctima da barbarie, que foi asasinado en Azpeitia (País Vasco) hoxe pola mañán.

Nós defenderemos sempre a loita pola defensa dos principios e valores democráticos, unha loita levada a cabo a través da arma da palabra, e nunca coa imposición dictatorial da violencia física e impositiva que unha minoría intenta impoñer á maioría demócrata que compón o Pobo Vasco.

A nosa repulsa mais taxante a este novo crime que segou unha nova vida. A vida dun demócrata, dun inocente que, a pesares de verse ameazado polo terrorismo dunha secta cobarde como é ETA, quixo vivir en liberdade e desenrolar a súa vida con toda a normalidade que lle foi posible.

Ignacio Uría formará parte a partires de hoxe dunha tristemente longa lista de loitadores pola liberdade, de acción, de expresión e de ideoloxía.

Que nunca a liberdade se deixe doblegar pola imposición irracional duns poucos.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Habría que ser muy maleducado para poder calificar a estas alimañas asesinas.Desde hace mucho tiempo creo que los dos grandes partidos -PSOE-PP, están mareando la perdiz y no agarran el toro por los cuernos. Desde hace años siempre creí que esto se solucionaría si tuviesen claramente la voluntad política de que no tienen ninguna posibilidad de que consigan sus pretensiones; para ello lo que propongo es muy sencillo:
1º,.- Una rueda de prensa donde el Presidente del Gobierno y el Jefe de la oposición Sr. Rajoy digan claramente no no habrá nunca posibilidad de que ETA se salga con la suya. (que no habrá negoaciación bajo ningún concepto)
2º.- Instaurar la cadena perpetua para actos de terrorismo. Solamente con estas dos medidas en menos de una año se solucionaría el problema. Estoy plenamente convencido y creo que no es tan dificil.A grandes males grandes remedios. Y si es necesario refrendado en referendúm por todo el pueblo español. ¡Ya esta bien de que bailemos al son de unos mequetrefes asesisnos!

Anónimo dijo...

Totalmente de acuerdo, no se merecen otra cosa más que pudrirse en la cárcel. Qué gran época la de los GAL, por lo menos bebían de su propio veneno estos asesinos.