martes, 10 de febrero de 2009

E será Feijoo o que ten medo

Será que ao final nos equivocamos, e Feijoo, que de primeiras se vía moi envalentonado, pedindo debates a dous, agora será él o que non acuda á cita que ten cos galegos no debate da TVG o día 20.

Non nos valen as excusas.

O PP mantén que non se cumpren as condicións esixidas, mais nós dubidamos de que sexa iso, e que o candidato da oposición négase a que o xulguen ante a cidadanía polas trapalladas do seu partido en Madrid.

Pois ben, ese reto que lle lanzou ao Presidente dun debate en Vigo e só sobre Vigo non nos convence, seguimos na teima de que de non poder ser un debate a dous, deberá ser a tres, pero sobre toda Galicia, e non sobre un rincón somentes.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Eu no estou afiliado a ningún partido: Antes me consideraba de centro izquierda, agora, cada vez maís, me considero de centro dereita. Espero que entre os BNGs e PSOEs, non me empuxen mais a dereita...Vendo a política que desenrolan os políticos de estos dous partidos solo me queda votar a Rosa Díez ou ao PP.

Anónimo dijo...

Vendo o "peluquin" do candidato do PSOE e a cara de "coña" que pon, me lembro de unhas verbas que parece ser dixo M. Ferrin de que o personaxe "he diminuto", e decir, en vez de Toro quedouse en Touriño.Non comprendo como sendo diminuto se pode ser tan corrupto, políticamente falando ¡claro está!